Sayfalar

14 Şubat 2013 Perşembe

Kızılcık Şurubu:

Ben artık bütün içeceklerimizi evde yapmaya özen gösteriyorum. Ev yapımı olan gıdalar daha naturel ve lezzetli oluyor. Ben mutfakta zaman geçirmeyi ve ailemin sağlıklı beslenmesini seviyorum. Ayrıca onlardan taktir almakta hoşuma gidiyor. Onun için kızılcık şurubu yaptım. Çocuklar çok sevdiler. Şimdi tarife sıra geldi. Yapmak isteyenlere kolay gelsin.

Gerekli Malzemeler:
1 kg kızılcık
1 kg tozşeker
su

Hazırlanışı:
Kızılcıkları tek tek  yıkayıp, bol su ile haşlıyoruz. Haşlanan kızılcıkları soğuyunca kevgirin içinde elimizle bastırarak ezip suyunu süzüyoruz. Toz şekeri ilave edrek bir iki taşım daha kaynatıyoruz.
Ateşten indirdikten sonra soğup, buzdolabında bekletiyoruz. Damak zevkinize göre şekeri ve suyu ayarlayabilirsiniz. Soğuk olarak servis yapıyoruz. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder